Translate

Tuesday 30 July 2013

Is dit een van die redes hoekom ek skryf? JIP!

Dis net so gepas, ek dink nie baie oor redes nie, maar as ek soms doen doen ek dit in overdrive. . .
So :

Nr.1 - rede is - terapie
Nr. 2 - verlange
Nr.3 - ek deel graag
Nr. 4 - ek moet my liggie laat skyn
Nr. 5 - omdat ek ook so in my boek met mense praat wie nie terug praat nie maar julle doen soms
Nr.6 - my buurvrou my geleer het van blog (dankie buurvrou) sy skryf ook haar eie blog - posotive and proud of it - uit Nigeria uit. 
Nr.7 - verwys na die prentjie 
Nr. 8 - dalk om net bloot insanity af te weer
Nr.9 - en ek hou aan omdat ek so baie goeie terugvoer kry oor my gorrels . . .

Dankie vir my gereelde lesers, julle is wonderlike mense. My swaer vra my nou die dag hoe ek dit handle, want en is voortdurend besig op my foon en maak notas, soms dink mense ek chat dan sit ek eintlik en notas maak v die boek, en my antwoord was, dit hou my aan die gang. Dit maak die klippe in die pad kleiner en die vorentoe makliker. My kop stop nooit nie. Ek het nie 'n empty box waar ek kan gaan sit en niks nie . . . want ek's net ek. 

Love yu all! 

Lekker daggie. 

No comments:

Post a Comment