Translate

Monday 1 July 2013

Leen bietjie 'n oor . . .


 
Soms is dit beter om net te luister as om kommentaar te lewer. 

Luister is 'n kuns sê hulle, om te luister en te hoor is 'n ander kuns. 

Hoeveel keer het ons nie al na iemand geluister en voor daai persoon klaar gepraat het ,sommer met 'n antwoord of 'n opmerking in sy/haar sop geval nie? Hoeveel van daai kere was ons antwoord/opmerking negatief en hoeveel keer ontmoedigend?
 
 

Ek het myself voorgeneem om voortaan meer te luister en minder kommentaar te lewer. Ek kan mos probeer om my antwoord in my kop te los. Partykeer sal iemand na jou toe kom en jou iets vertel net omdat deel deel is, of omdat dit goeie of slegte nuus is, en daai mens na die deel, ek wil nou wag tot die ander vra, wat dink jy?  

Dit gaan 'n uitdaging wees! 

Nou kyk stilbly kan soms ongeskik wees maar dis nie daai stilbly wat ek bedoel nie.  

Kom ons word stil, stil in 'n opbouende manier, dit gaan mos meer tyd gee om die regte antwoord te kry as ons klaar luister.

 


Kom ons luister die week, dalk luister ons net na die stemmetjie wat hier binne ons is of dalk leen ons die oor vir iemand wie dit regtig verdien . . .

Ek het 2 stemmetjies, die een is goed en sagmoedig en die ander bietjie teefagtig, seker die duiweltjie op my linker skouer, of die heksie nie so diep weggebêre nie, lol. Nou teefagtige stemmetjie jy is met verlof van nou af, ek wil luister en ek wil mooi en slim antwoorde gee. Sagmoedige stemmetjie jy is aan diens en ons gaan saam werk die week.  

En dan hoor ek hier in my binneste iets soos die pienk panther se temalied, tedim tedim, en die heksie stemmetjie vat haar besem en plak haar hoed op en kietsie kietsie vir haar kat, en sê vir my, jy kannie want jy like my te veel, eish!  

Nou lê ek soos ek lag, wonder of ek vir heksie of vir myself lag . . .  

Lekker malletjie nê?  

Ek met al my nuwe voornemens en dis nie eens nuwe jaar nie, wel probeer is 'n ander geweer, maar seker die beste ene.  

Lekker luister maters.

 
 
 
“When many voices are speaking at once, listen to the one most quiet and gentle. That’s the one worth listening to. ~ Miranda* ~”
Miranda Linda Weisz 

Gooi daai ekstra lekker in die piering . . . en deel dit met iemand wie dit regtig nodig het, moenie alleen drink nie.


Iretha

No comments:

Post a Comment