Translate

Saturday 27 July 2013

Dis terapie nie werk nie . . .

Vanmore word ek wakker en die bed is so lekker ek wil sommer daar bly, maar ek kry my 'mind over the matress' en ek staan op. Maak oop vir die brakkies om te piepie en ek sit die ketel aan.

So met my eerste koffie inni hand bekyk ek die plek om my en ek besluit, nee hier moet ek bietjie regskuif en lewe gee. My omgewing lyk dan nou vandag so vaal soos my binneste. 

Ek kook 2 eiers en ek gaan klim onder die water in, begin eers by myself, skrop en was al die vaal gevoelens af, trek die pienkste top aan wat ek het en knoop 'n serpie om my hare, gesiggie word ingekleur en so bietjie kleur aan die lippe rond die prentjie mooi af. Ek spuit van daai duur parfume aan my polse.

Ek maak nog koffie en dop die eiers af. Nou gaan julle wonder, wanneer gaan sy by die lewe gee uitkom? Maar ek kom daarby uit, nie sonder om eers te wonder of ek voor of agter moet begin nie. 

Ek gryp die half dooie ruiker en ruik hom uitmekaar uit, met nog genoeg loof en blomme maak ek 2 nuwe ruikers, een vir die sitkamer en een vir die eetkamer, die sonnetjie skyn so helder by die komhuisvenster in dat dit skoon voel of hy net vir my skyn. 

Ek gooi vars lappies oor die tafeltjies, knoop 'n serp om die kleipot en pak al die rondle goed weg. 

Ons bly in die granny flat langs ons huis, die huis verhuur ons uit, ons is mos nie baie aan die kant van die ewenaar nie. Die woonstel is voldoende. Badkamer, slaapkamer, kombuis, eetkamer en sitkamer. Groot genoeg vir ons 2, soms druk die min spasie my net bietjie vas maar dan leer jy om te minimize, ek probeer lig woon, so min moontlik goed, maar vir my wie so lief is vir mooigoed is dit maar moeilik. 

Nou na die vloere met lekker sandle wood water gewas is en my lappies en blommetjies vrolik pryk het die sonnetjie geskuif en skyn nou dankbaar oor my bene waar ek hier sit en skryf, die skryf kom maklik vandag want ek vertel julle van my lekker terapie oggend, als is skoon, als het 'n bereplekkie gekry en ek dink by myself more kan ek bietjie die kaste begin oorpak, dis altyd 'n skattejag, ek vergeet gereeld wat ek als het, so dalk klim daar more weer 'n paar mooigoed uit die kaste uit en kom maak my bestaan mooier hier in ons duskant plekkie. As ek weggooi kry iemand altyd iets oud of nuut want weggooi is nie maklik nie, ek gee liewer weg. Gee is mos lekker. 

Nou gaan ek daai hoop ou Tuis en Tuin tydskrifte deurblaai en dalk beland hulle ook op die weggee hoopie. Ek lees mos nou aan lyn, dis nie dieselfde nie maar makliker en ligter. 

So as jy nou 'n wille woeste dorps dag gehad het, wens ek jou 'n huis Sondag toe, ek shop maar in die week, dis soveel rustiger. Want ek kan ;-) 

Heelmaak terapie die rondskuif en mooimaak om my, my ou bekertjie is afgestof, pieringkie blinkgevryf, gereed om weer uit gedrink te word. 

Rustige naweek my mensies, dankie vir julle lees en ondersteuning. 

Love you lotz


No comments:

Post a Comment