Translate

Monday 22 July 2013

Emosies

Dit moet beter word nie erger nie . . . .

Ek, wie vir almal vertel van die pad vorentoe en die lig wat weer sal skyn . . . ek's gejinx!!!!!
Dit word donkerder, die lig willie skyn nie die beker willie vol nie hy bly stowwerig droog, die piering is leeg, ek is 'n gemors. 

Ja ons almal probeer dinge hanteer op ons manier, ons MOET nou saamstaan maar onse maniere van die dinge wat met ons gebeur te verwerk is verskillend, ons is almal verskillend. Ek sien nie kans vir nog nie die Hemel hoor my STOP!

Iemand het eendag gese die ma is die spil van die wiel waarom als draai, (as jy nou 'n wawiel sal voorstel) outjies my gries is op, hierdie ding willie mooi draai nie. Ek dra die gewig en ek probeer als mooi glad laat loop maar as julle soos donkies allekante toe trek loop hierdie wawiel skeef en droog, die rim gaan afklim en dan is ek ook in my peetjie. 

Wanneer ek nou weer eendag ge-unjinx gaan wees weet ek nie en ek het 'n gevoel dit gaan nie gou wees nie . . . ek dink dis hoe die duiwel operate, as hy agter kom hiers 'n happy siel kom donner hy 'n spanner in die worx en ek's lus en teken hier 'n "rooi ini gesig oppi tanne kners" smiley wat eintlik nie 'n smiley face is nie. 

Nou se ek vir jinx, jinx, los my nou uit, ek is op, hoeveel steke wil jy nog steek? Dink jy daars nog plek v gate in my hart?
Moet jy nou nog kom staan en sukkel met die mense om my ook? 

En ek vra vir die Hemelse Vader, jaag vir jinx weg, neem U weer oor, U weet hoe op ek is, U weet hoeveel die ou hartjie nog kan vat, U weet dis nie baie nie. 

En so treetjie vir treetjie deur die duwweltjies hink ons aan . . . 

No comments:

Post a Comment