Translate

Friday 19 July 2013

Vandag sal nie weer kom nie . . .

Onthou jy sal nooit weer vandag oor he nie. Miskien weer 'n soortgelyke dag, maar nooit weer dieselfde dag nie, dank die Vader daarvoor. 
Ons het nie 'n lekker dag gehad nie, een van daai wat jou altyd sal bybly sal laat dink en sal blymaak oor die stelling bo.
As so 'n dag op jou pad kom, weet, jy is nie die eerste of die eingste wie ooit daardeur gegaan het nie. Ek luister na soortgelyke stories, dis so normaal dat mense wie dieselfde tragedies as jy oorgekom het altyd vir jou kom vertel van hulle seer en ervarings en dis so menslik. Jy dink dan, as hulle kan, kan ek ook. Dan luister ek so aandagtig en ek vra ingedagte, en toe hoe voel dit jare na die tyd en hulle se, dit word beter en begin jou vertel van hulle seeninge na daardie verskriklike tyd in hulle lewens, en jy sal net die seeninge optel in hulle stories as jy reg luister. . . 
Ek hoor dit raak want ek wil baie graag daai goeie gedeeltes ook hoor, ek konsentreer op die groter prentjie. Dis so maklik om dit te se, vir my om dit nou te sien, want ek wil. As die donkerte om jou toesak konsentreer op die lig . . . 

So staan ek met my amper lee bekertjie en kyk hoe die son opkom en ek weet, al was dit donker sal die lig weer oor ons skyn . . .  

Iretha


No comments:

Post a Comment