Translate

Monday 8 July 2013

Bid gou saam my vir my kinders asb


Hoe troos 'n ma oor 6000 km?

 

Dis 11:50 hier, en my kind sy by die dokter met Mienke, hulle verhoed sy het 'n hoogs aansteeklike mond en voet virus by die skool opgetel, die ander dogtertjie daar was die naweek in die hospitaal daarmee en bo op alles is dit gevaarlik vir my swanger kind! Die kleuterskool is besig om als te ontsmet soos ek hier skryf.

 

Ek ek weet daar is net een ding wat ek nou kan doen en dis bid!

 

Ek bid:

 

Ons Hemelse Vader, gee ons asb daai krag en daai mosterdsaadjie geloof sodat ons in U helende Krag kan glo.

 

Gee asb daat Mienke se uitslag 'n ander rede het, nie gevaarlik of aansteeklik of nadelig vir my kind nie.

 

Dankie vir al U genade en seënige.

 

Amen

 

Bid saam met my vandag asseblief. Ek hou julle op hoogte.

 

Dankie vir julle lees en ondersteuning.

 

Iretha

No comments:

Post a Comment