Translate

Wednesday 3 July 2013

Met liefde net vir julle . . .

 
 
Jirri ini Jimmel . . .
 
U is onse Ridder en onse Saligmaker . . .
 
U gjee voor ons eens gegest hit lat ons iets nodig hit . . .
 
So ik vra vindag, al weet U alkla wat ik gan vra . . .
 
maak vidag my mensies se harte wa wyd oop . . .
 
bo deur en onner deur . . .
 
hou hille inni holte van altwee Use hanne . . .
 
so naaaby Use hart . . .
 
veilig en salig, bewaar hille, hou hille gesond . . .
 
en dies wie nie gesond issi, maak hille beter . . .
 
gee vi dies wie honger is 'n stikkie brood . . .
 
in dies wie dors is te drinke . . .
 
want Jirre, ik vra diese dinge omlat ek so lief is vir hille . . .
 
dankie lat ek mag vra, al weet U diese dinge . . .
 
dankie lat U na myse mensies omsien . . .
 
dankie lat U vi my ook lief is . . .
 
gee genare aan dies ini wêreld solat hulle ook Use loute teen hulle kan voel . . .
 
Jirre dies van hille wat bekommerd is, wys hille U is die touleier . . .
 
dis net ik hier Jirre, en ik vra nie veeli, net Use genare en Use liefde . . .
 
Amin
 
My gebedjie vir julle vandag, self geskryf :-)
 
 
Mooi daggie
 
 
Iretha
 

No comments:

Post a Comment