Translate

Friday 5 July 2013

Vrydag bonus

Dink nou vinnig,

Waar sal jy nou dadelik wou gaan vakansie hou as geld en tyd nie 'n probleem sou wees nie?

My antwoord was Paternoster!



Moenie my vra hoekom nie, daai plek is amper vir my soos om wydsbeen oor die ewenaar te kan staan, lol!

Ons het nou die ander aand om die vuur gesit en toe kom die vraag op en die antwoorde was amazing! Paternoster, Kaapstad, Egipte, Griekeland en Antartika!!

Wys net dat ons almal ons eie drome droom en 'fantasies' het. Ons is almal verskillend, ons dink en droom verkillend.

Kyk ek sal darm lekker daar by die Weskus kan gaan rondloop, kreef en bokkoms eet . . .

 
 

Gaan doen bietjie hierdie naweek iets anders as gewoolik. Maak hom 'n klein vakansietjie, ek kan nerens gaan nie so ek gaan maar wonder waar julle rondloop.

Lekker naweek maters en moet nooit ophou droom nie, drome is die begin van alle suksesse.

Brand daai kersie, skink daai wyntjie, 'n soetetjie sou lekker gewerk het, en maak sommer 'n vuurtjie ook, en as jy nog koud kry dans daai lyfies warm!

Anderkant die ewenaar groete . . .





No comments:

Post a Comment