Translate

Tuesday 23 July 2013

Magnolias

Ons ry vandag rond en langs die pad sien ek 'n magnolia boom wat, en ek gaan die woord gebruik, moertoe gesnoei is, maar dis winter en daai ou droe takke is oortrek van die blomme! 

Nou as daai boom so 'n woeste gesnoei deur 'n onervare ou met 'n wille snoeisker kan oorleef en so mooi kan blom na die tyd, dan kan ons dit seker ook doen! 

Hierdie magnolia gaan staan en tensy 'n aap met 'n byl my bykom en my uit die grond uit kap sal ek nie opgee nie . . . 

So bietjie reen in die somer sal ons maak blom in die winter en ek het baie reen in die somer gehad, ek het gebrag hoe vol my ou bekertjie is en ek sal sommer een van daai blomme in hom staanmaak en hom soos 'n blompot laat lyk! 

Vatso jinx

Ek gaan more 'n magnolia boom koop en vir ons Lulubaba plant, en elke jaar as hy so mooi blom sal ek weet, dis ons oorlewing en haar plekkie ini Hemel wat so mooi is. 

Kom ons plant magnolia bome vir ons oop sere en rowe, elke keer as daai pienk blomme vol sit sal ons weet, blom gaan ons blom come hell or high water! 

Mooi daggie vir almal. 

Ekke 


No comments:

Post a Comment