Translate

Wednesday 3 July 2013

Lunar effect . . .

 

Dis nou die uitwerking wat die maan op die geteie van die see het, hoogwater en laagwater. Die maan is naastenby 384403 km van die aarde af.

 


Nou sommige mense glo dat die maan 'n uitwerking op hulle het en daar word beweer dat, omdat die mens se liggaam uit 'n groot persentasie water bestaan, dieslefde met hulle gebeur.

 



Dis waar die woord lunatic vandaan kom. Uit Latyn vertaal van die woord luna wat maan beteken. 

Wetenskaplikes beweer dat dit net 'n miete is want hulle kon dit nog nooit bewys dat mense deur die maan gepla kan wees nie. Daar word ook verwys na die Transylvanian hypothesis of die Transylvanian effect. 

Daar is 'religions' wat op die natuur, onder ander die son en die maan gebasseer is. Hierdie mense glo in 'n 'divinity' en maak nie saak wie hulle persoonlike "God" is nie hulle aanbid hom/haar en leef en leer uit die natuur uit. Hulle sê respekteer ander se keuses. 

Nou dis net stukkies wat ek raakgelees het toe ek nou bietjie gaan uitvind het wat agter die term 'met die maan gepla' skuil. 

Daar word ook gesê dat misdaad styg in die tydperk wanneer dit volmaan is so ook gesinsgeweld, drank en dwelm misbruik ens. Daar word selfs beweer dat sou 'n verkiesings tydperk oor 'n vol maan val dit die verkeerde uitwerking op die mense kan hê om die regte stemme uit te bring, whaau interrissant!  

Is jy met die maan gepla?

 


Ek slaap sleg oor die volmaan, maar ek dink dis omdat dit nie so donker soos gewoonlik is nie. My man en my swaer skimp menigte male dat ek en my suster met die maan gepla is. Dit gebeur dat ons soms met die volmaan (heel toevallig) bymekaar kuier en dan reken hulle ons is maller as gewoonlik, nou as ek nou soos op BBM hier 'n prentjie van 'n smiley met sulke groot ronde ogies kon sit sou ek. 

Die 22 Julie is die maan weer vol en ek gaan 'n punt maak om by haar te gaan kuier om te kyk of dit waar is . . . sal julle moet laat weet, lmga!  

Hoekom skryf ek vandag oor die maan? Geen mens sal weet nie, dalk die rede dat ek dink die ewenaar en die maan werk saam op my, meer ewenaar as maan, lol.  Magnetiese velde van die ewenaar en die lunar effek van die maan . . . klink na 'n scramble??!!  

As jy daai bekertjie roer, roer anti-kloksgewys . . . hiehiehie

 

Mwah

 

Iretha

No comments:

Post a Comment