Translate

Wednesday 3 July 2013

Menings . . .


Ek bekyk nou al lankal die Madiba storie so van die kant van die ewenaar af, ek volg dit op twitter en ek sien dit op die kassie.

Op twitter het iemand nou die dag gesê "Madiba se voorbeeld wat hy uitgedra het, dat almal as een nasie saam in vrede kan leef," heers voor die hospitaal en ini strate. Dit was vir my mooi.

Nou lees ek weer die Ooste en die Weste is bekommerd oor die wit Afrikaner se toekoms ini land.

As die freaking media net dink dat wat hulle verkondig is soms slapende honde wakker maak of saadjies saai wat nie gesaai moes gewees het nie, soos byvoorbeeld vrees en paniek of selfs geweld! Dan sal ek verkies om die trend wat op twitter was te volg, maar die wêreld het nie 'n keuse oor wat in hulle keelgate afgedwing word nie!

Nou wys dit my weer, voer mense liefde en vrede en hulle deel liefde en vrede uit, voer hulle shit en shit sal uitgedeel word.

Dis eintlik al wat ek wil sê, die res kan jy vir jouself uitdink.

Vandag kan almal besluit ons wil liefde en vrede uitdeel en daar sal vrede wees . . .

Dit hang van elke individu af.

Kom ons gee ons sawwe kant vir ons medemens.

Stop die pyp daarmee en rook hom bietjie . . .

Dis net my mening . . .

Iretha

No comments:

Post a Comment