Translate

Sunday 7 July 2013

Weegskaal oor die ewenaar . . .


Dis 'n gevoel van verdeelthied, dis vandag se gevoel . . . 

Hierdie huis, SA huis
My man vir wie ek baie lief is 
en die famiie en kinders en vriende in SA
My kleinkinders my kinders
Verlange na daar
Verlange na hier
My goedjies hier, my goedjies daar
Verantwoordelikhede hier
Verantwoordelikhede daar
Die hondjies 
Die gemak en geriewe daar en die hier. . .

En dis nie net SA nie, daar is nog 'n Suidwes huis ook, daar is my Pa en my broer . . . Hulle word ouer en ek mis en verlang in alle rigtings . . . 
Hoe kom ek orals? Hoe doen ek als? 
Tyd, ek het elke dag hope tyd, ek het een van die voorregte wie baie na smag maar dit sluit nie die tyd in en die voorreg om te kom en te gaan soos ek wil nie.

Als voel soos in 'n weegskaal, die middel staan op die ewenaar, as jy aan die een kant is voel die anderkant swaarder en as jy aan die anderkant is voel die ander weer swaarder . . . Maak dit sin? 

Dan herinner ek my self weer aan die rede hoekom ons in hierdie weegskaal is. En als maak weer sin. 

En ek maak vir myself 'n bucket list . . . 

Ek wil my man sien relax, visstok ini hand of iets, geen stress nie, vergeet bietjie van die werk, sy werk is sy passie maar ek dink hy moet bietjie rus inkry.
Ek wil bietjie huistoe, Suidwes huis toe, ek moet, Danie se ons kan November of Januarie.

. . . .  en nou is dit dan nou al waaraan ek kan dink . . . ?

Ek kla nie, ek het meer as wat ek nodig het, ek deel die gevoel met julle, dis tog waaroor die "blad" gaan, deel sodat julle saam die anderkant die ewenaar gevoel kan kry ;-) 

Die naweek het iemand hier gese, ek weet nie of ek ooit in SA wil woon nie, ek wil net daar shopping doen! Ek was verbaas maar het toe verstaan waar dit vandaan kom, hy is nou 'n Afrika kind en sal in Afrika bly, Zambia, Kenya, Namibia, gelukkig is hy nog jonk en kan dit doen, maar as ons jong kinders so begin dink moet jy weet, waar daar 'n rokie trek moet daar 'n vuurtjie wees. Dis nie so bad aan die noorde kant nie, Afrika ontwikkel met 'n hewige spoed en omstandighede verander ten goede. 

Dis net die onbekende wat soms soos blindheid voel maar as jy eers daardie lyn oorgesteek het is die onbekende 'n ding wat jou roep en jou leefstyl word. 

Moenie bang wees vir die onbedkende nie, moenie bang wees vir verandering nie, soms is dit net wat jy nodig het al veroorsaak dit 'n weegskaal effek. 

Lekker dag maters, een van die dae skryf ek van jullef kant af.

Pieringkie ini hand groet ek tot volgende keer.

Iretha 





No comments:

Post a Comment