Translate

Friday 12 July 2013

Bee in my bonnet

Vamore word ek wakker en ek staan op en maak koffie en ek dink by myself, self, jy is mos stupid om so vroeg op te staan, Danie is nie hier nie en jy kan maklik tot 8 uur slaap, en ek klim terug in die bed met my koffie en al.

En daar begin die kop toe werk . . .

Ek sien dis 'n week voor ons moet rys en ek dink, o my aarde, ek wil nog dit en ek wil nog dat en ek vlieg uit die vere, koffie ini hand en ek gryp my boekie en ek maak lysies.

En ek klim in die bad en die kop loop en ek maak nog 'n lysie sommer so op my foon, in die bad ja, want ek kan ;-) die lysie se naam is 'SA lys' dis nou goed wat ek wil saambring as ek weer terug kom.

Ek bad klaar en blaas die haartjies en ek hol kombuis toe want nous ek honger, en ek eet van gisteraand se steak, en ek maak nog koffie, en ek onthou dis Vrydag, ek post altyd 'n Vrydag dingetjie en ek kom sit hier en ek wonder nou wat nou, en ek begin tik, en as ek hier klaar is gaan ek gou in die straat af om nog lap te koop en vir Lizzy van gister se koekies te vat.

Terwyl ek hier sit dog ek, hoekom maak jy nie jou boek een met kortverhale nie, dit gaan gouer gaan en ek wonder daaroor.

Nou vra ek julle, wat jaag die vrou so vandag?

Het die lekker huistoe gaan my getref of wat?

Lekker volspoed daggie vir julle en dink aan my wie als wil doen maar net 2 hande en een kop het ;-)

Mwah

Iretha



No comments:

Post a Comment