Translate

Thursday 11 July 2013

Diens is nog diens . . .

Diens aan diekant van die ewenaar.

Ek koop Maandag 2 paar skoene hier onder in die straat en Dinsdag trek ek die een paar aan en daar breek die een toe. 

My steward vat hulle toe na die skoenmaker toe en oppad wys hy die vrou by wie ek dit gekoop het dat dit gebreek het.

Toe kom hier nou iemand aan met 'n briefie. 

Dit lees: (ek skryf dit soos dit is)

Dear Ma'am
Sinccerely I felt bad seeing the slippers. I don't believe it could be like that.
It must have been a foctory problem.
Please don't doubt my goods and don't be dissapointed.
Enclosed herewith is a token of N500. 
PLEASE
Love from Lizzy

Nou vra ek jou, waar kry jy dit nog? 

Ek is beindruk en gaan beslis weer by haar koop.

Dis die klein dingetjies wat die plek so spesial maak, ek lief dit nogsteeds. 

Volgende keer as ek swak diens kry sal ek weer aan die briefie dink . . .



Ewenaar groete.

Iretha

No comments:

Post a Comment