Translate

Friday 5 July 2013

Rol maar daai klip vir 'n ander uit die pad uit, al chip jy 'n nael ;-)

Vriendskap:
 
Wat verstaan jy onder die term?  

Jy kan dit nie opswot nie, dit kom van binne af, van menswees af. 

Almal wie jy ontmoet word nie jou boesem vriende nie, sommige is kennisse ander kollegas, soms het julle niks in gemeen nie, maar dan kry jy die wie so diep in jou hart inkruip dat jy jou laaste rolo vir hulle sal gee.

As jy 'rolo' vriende het;  

  • wees onvoorwaardelik vriende
  • staan op vir mekaar
  • moenie jou vriende bevraagteken nie
  • sien die mooi in hulle raak nie die swak punte nie
  • moenie onderlinge motiewe koester nie
  • moet ook nie motiewe by hulle soek nie
  • wees eerlik
  • ondersteun mekaar
  • staan saam
  • moenie hulle met ander bespreek nie
  • glo in hulle
  • vertrou op hulle
  • moenie 'n meulsteen vir hulle wees nie
  • moenie hulle drumpels deur trap nie
  • respekteer hulle
  • respekteer hulle privaatheid
  • respekteer hulle sienswyse, dit hoef nie dieselfde as joune te wees nie
  • moenie verwagtige skep nie
  • moenie iets in ruil vir jou vriendskap verwag nie
  • waardeer hulle
  • lig hulle op as hulle af is
  • wees die oor wat nie oorvertel nie
  • wees die skouer as hulle een nodig het
  • deel hulle vreugdes
  • gun hulle 'n plekkie in die son
  • moenie veroordeel nie 

Hierdie is 'n paar simpel goedjies wat die wêreld se verskil kan maak, as jy nie dit kan doen nie, moenie jouself 'n vriend of vriendin noem nie.  

En ek het baie pelle, sommige is nader as die ander, van hulle is al daar van kinds dag af, ander is nou die dag s'n, soms praat ons nie eens elke dag nie maar ons weet ons is daar vir mekaar, amper soos 'n onsigbare band.  

Jy kan 'n ver pad saam met sulke mense stap. 

En as jy sit waar ons sit, so ver van jou mense af, so aan die anderkant van die ewenaar, wardeer die wat jy wel het, staan by hulle, ondersteun hulle en moenie kortsigtig of veneinig wees nie, en dan alleenlik dan gaan jy dieselfde van hulle af terug ontvang.  

Van ons nasie is daar min hier . . .  

Ek trap nie op jou tone nie, ek verduidelik net waar ek vandaan kom, ek ken nie die details van jou lewe nie, ook  nie jou motiewe nie, ek glo daaraan om eenvoudig en straight forward te wees, as ek 'n kant gekies het staan ek by hom, ek botter nie die broodjie aan alby kante nie, dis nie nodig nie. 

Ek is ook soms hartseer en lê wakker in die nag, ek verlang ook soms, meer as net soms, ek word ook kwaad, ek kan ook onredelik wees, ek het baie swak punte, ek is mens.  

Die lewe wat ek tot hier geloop het was maar klipperig, en van daai klippe rol nog daagliks voor my in, maar met God en ons vriende kom ons daardeur.  

Soms lyk dit of ek met my gai in die botter geval het, my maat, ek botter homself . . . en ek sê dankie, dankie vir my Danie en my kinders en my vriende en die lesse wat ek so padlangs leer en geleer het, ek sê elke dag dankie Here daarvoor.  

Dis hoekom my bekertjie so oorloop, hy is vol dankbaarheid en vriendskap. (Unjinx)
 

 

Iretha

No comments:

Post a Comment