Translate

Thursday 1 August 2013

Drome

Teen hierdie tyd weet julle almal ek is weird, sommiges dink ek is stapel gek, dalk anders of dalk nie bang om te weet ek is bietjie weird nie, maak nou nie saak nie, so ek skryf omdat ek bietjie dilly is en ek droom soos normale mense en ek dink dit maak my ook bietjie normaal ;-). 

So laasnag droom en van 'n engel in rooi met wit vlerke wie by my was, kleinerige engeltjie, ek wou aan die engel vat maar het toe nie om die een of ander onsigbare reel. Daarna droom ek dat ons 'n rooi battery charger koop wat soos 'n dinamo werk met 'n slingertjie. Nou kyk, ek weet nie hoe ander mense droom nie maar dis weird even vir my. Ek droom baie dat ek vreelike slim goed ontwerp.

Toe ek opstaan besluit ek om die drome te gaan ontleed. En hier kom dit: 

Die kleur rooi beteken wealth en prosperity.

Die battery charger wie so mooi vol gecharge was dat ek die kabels in die mooiste neon kleure kon sien gloei, beteken leadership en dat my energie weer reg gechannel is. Die drade was van optic fibre. Die battery wat ons dink sou pap word en ons met die charger wou laai beteken dat ek dalk 'n minor illness kan opdoen in die volgende paar dae. My niere pyn bietjie en ek sal dit sommer vandag uitsort. 

Daar is 7 Archangles se hulle, en Sammael is assosiated met die kleur rooi en assosiate victory, stamina, courage, leadership en passion. 

Nou as ek nou self so terug lees dan smaak dit my dat my ou energietjies weer in lyn kom en ek weer begin mens word. Of dit nou reg of verkeerd is om drome te ontsyfer weet ek nou nie, en ek gee ook nie vreeslik om nie. Hulle doen dit al van baie jare gelede af en ek gaan nou weer daai boekie langs my bed neersit en as ek gedroom het dit daarin neerskryf. 

Kyk ek kan drome droom wat die fliek makers voor sal betaal! Daar is niks verkeerd met my verbeeldingryke onderbewussyn nie. 

Die uitleg van die drome van gisteraand het my nou in 'n effens beter mood en ek hoop dit gaan vandag sommer voor die wind. 

Gister het ek en Minette bietjie gaan rondloop in die antieke winkels en toe koop ek vir haar 'n locket om iets van Leandri in te sit en om haar nek te dra soos sy so graag wil. Net om iets van sussie by haar te kan hou. Sy is so opgewonde en se vir my, " ma die locket praat met my" en sy kan hom nie uitlos nie. Al is dit sulke klein dingetjies wat mens laat beter voel, soos lockets en drome dan maak ons daarvan gebruik. 

Outjies vat maar daai happy goedjies en hang hulle aan, dis tog immers wat jou laat beter voel wat saak maak, en as ander mense jou daaroor wil veroordeel, stuur hulle warm plek toe. Dis jou lewe, jou geluk en jou hartseer en jou manier van cope. Laat die wie oordeel hulle self eers gaan ondersoek voor hulle 'n klip naby hulle eie glashuisie in die lug op gooi. 

Lovies

Ekke 

No comments:

Post a Comment