Translate

Monday 5 August 2013

Wat verby is is verby

Soms is ons so vinnig om te se, maar wat van . . . Se nou maar ek het liewer dit of dat gedoen . . . Of liewer niks gese nie . . . 

Outjies as daai oomblik verby is is hy verby, ek soek mos gereeld daai rewind knoppie, hy bestaan nie!!!

Laasnag le ek wakker en ek oordink my dinge en my lewe en als wat die laaste tyd met ons gebeur het en ek besef, dis nou verby, daar is nie 'n rewind knoppie nie en daar kom so 'n vrede oor my want as ek nou my hand kon inslaan en dinge probeer verander het soos ek dit graag sou wou he het ek dalk baie ander dinge vreeslik opgevoeter en vererger, toe maak ek maar my ogies toe en ek se dankie dat ek nie in beheer is nie . . . 

So die slotsom is, al wat in ons hande is is die vermoe om besluite behoorlik te oorweeg, woorde te tel of ons die dinge waar ons nie in beheer is nie maar te aanvaar en aan te gaan na die beste wat ons kan. 




Lekker warm aandjie v julle! 

No comments:

Post a Comment