Translate

Wednesday 14 August 2013

As ek skaars is . . .

Ek wil net vir my gereelde liewe lesers se, dankie vir julle ondersteuning en lekker geselsies, soms word ek maar stil op die blog want soms is daar net tye dat ek stil is, tye wat ek niks wil se nie. Nie omdat ek niks het om te se nie maar omdat ek dit nie wil se nie, nie op die spesifieke oomblik nie. 

Julle weet baie van my lewe en ek glo julle verstaan.

En as ek soms bedruk voel en klink, wat heeltemal die teenstelling is van toe ek begin skryf het, verstaan maar asb. Ons sal weer lekker lag dae he, net nie vandag nie. 

Heelword vat tyd, net soveel tyd as wat ek nodig het, al voel mens soms of jy dit kan aanjaag. 

Dan word die woorde nie op nie net swaarmoedig, soms gebruik ek die skryf as terapie en soms gebruik ek swyg, stil tyd, alleen tyd. 

Dankie vir julle verstaan en ons in julle harte dra, dit beteken ongelooflik baie. 

Iretha 

No comments:

Post a Comment