Translate

Friday 28 June 2013

Vrydag blues . . .

Dis Vrydag, almal is happy dis naweek!

Nou dink ek weer terug aan my Vrydag fobie waarmee ek lank al sukkel, of gesukkel het.

Jy weet as 'n ou koshuis kind kry jy daai Sondag blues want jy moet terug koshuis toe en Vrydag was jou beste dag.

En as jy werk en 'n lekker naweek gehad het kry jy daai selle gevoel op 'n Sondag middag.

Nou ek het vir lank daai blues op 'n Vrydag gekry!

Ek dink die rede vir my weird gedrag was dat ek vir lank alleen by die huis moes bly, toe Danie begin travel het, heel week werk ek en dan Vrydag middag as almal in 'n party mood is en huistoe gaan was ek alleen. Geen wonder die gevoel is oor nie.

Kyk ek het als probeer om van daai gevoel ontslae te raak maar as ek op 'n Vrydag by die huis ingestap het was hy daar, blou blou blou! Ek hou van alleen wees en ek hou baie van 'me' time maar Vrydag het my altyd gewen!

Nou wil ek vir die wynig min mense wie Vrydag blues het sĂȘ:
Dis ok, maak 'n lys van lekker doen dinge en doen dit op daai dag, maak spoed bymekaar en hardloop daai Vrydag en skouer hom grond toe, maak dit jou dag en basta met als. En as jy die blues gewen het, moenie dat Sondag of Maandag daai gevoel oorvat nie. Hiehiehie ons is almal mense en al dink jy jy is weird daaroor, jy is nie hoor want ek dink ek is pretty normaal ;-)

Lekker naweek outjies, maak 'n vuutjie en hou julle self warm, sit maar 'n skop dingetjie in die hot chocolate niemand sal weet nie :-)

Ek stuur lekker weer saam met my post.

Iretha



No comments:

Post a Comment