Translate

Saturday 29 June 2013

Klap maar hande en cheer as jy moet, dis lekker om mens te wees . . .


Ek hou daarvan om anders te wees, ek moedig mense aan om anders te wees, en dan kry jy mense wie anders wil wees maar op 'n ander manier: (of nie weet hoe nie en dan vir my probeer vertel hoe ek dit moet doen sonder die regte begrip waar ek vandaan kom)  

Hoeveel maniere is daar nou waarin mens anders kan wees? 

Ek dink die volgende: 

Anders deur bloot deur anders wees dinge anders te ervaar,
Anders wees deur dinge anders as die norm te doen,
Anders wees deur weg van die mode trend aan te trek,
Anders wees om nuwe dinge met swier te doen of te dra,
Anders wees deur in jouself te glo en deur selfvertroue 'n 'statement' te maak,  

En dan 

Anders te wees deur stroom op te rebelleer!  

Die laasgenoemde is vir my verkeerd. 

En dis net my opinie ek se nie dit moet jou opinie wees nie.  

As jy weier om byvoorbeeld iets te doen wat bloot goeie maniere is want jy hou nie daarvan om te doen wat op daai stadium van jou verwag word nie, is rebelleer. Veronderstel jy sit en rugby kyk en hulle druk 'n drie en die mense spring soos een op en juig en jy weier bloot om mee te maak omdat jy dink dit word van jou verwag, (wtf) roep ek dit rebelleer.  

Hoekom wil jy op daai manier anders wees? (of kan ek dit moeilik wees noem? Is daar 'n ander woor wat ek mis?) 

Ek probeer anders wees om 'n boodskap aan my lesers oor te dra, om hulle dieselfde ondervindings as wat ek ondervind te laat ervaar en hulle kan self besluit of hulle dit ook geniet of liewer met die stroom voort wil beweeg. Die stroom is nie verkeerd nie, soms geniet ek die 'go with the flow' net so baie.  

Maar as iemand my oor en oor vertel hulle is anders want hulle is boekgeleerd en het brein selle wat hulle maak verstaan dat dit stupid is om op 'n manier te reageer as wat die samelewing van ons verwag (soos bv. iets so eenvoudig as om te cheer as iemand anders 'n mylpaal behaal het) het ek 'n probleem daarmee. Dan begin dink ek, mens as jy met jou neus in 'n boek gesit het vir 20 jaar en die lewe verby jou gestap het, en nou ewe skielik weet jy nie die verskil tussen goeie maniere en bloot ongeskik wees (of die lewe te geniet) nie voel ek jammer vir jou.  

Ek kan op my getuig skrif skryf: Educated by life, loved and appreciated by my family and friends!  

Help my nie veel om te sê my IK is bo gemiddeld en ek kan nie vir myself dink nie.  

Ek het keuses in my lewe gehad en ek het die lewe gekies, ja ek het al op pap en tik gelewe maar ek is gelukkig, ek Glo en ek voel gesëend, en die mense wie saak maak is lief vir my. Ek weet ook van mense met grade wie slegter af is as ek, unjinx.

Ek gee met 'n oop hand maar as jy skatryk is en te ingat is om 'n half dosyn eiers te koop omdat jy reken dit moet van iemand anders af kom, wil ek my pienk rok se soom bekak.  Dan gee ek met 'n toe hand. 

Ek probeer 'n boodskap bring en ek weet nie of hy hierbo deurkom nie, so ek sal in een paragraaf sê wat ek wil sê; 

Maak nie saak, wie jy is, en wat jy is nie, moenie jouself op die "eie ek troontjie" sit en neerkyk op ander en hulle kritiseer nie . . . sien jou medemens as jou gelyke, dis tog wat die woord beteken, m-e-d-e-m-e-n-s. EN as jy nie die commonsense het om ander te gun wat en wie hulle is nie, gaan druk jou kop terug waar jy hom nou net uitgetrek het en los ons wie tevrede is met wie ons is, en waar ons in ons lewens is, in vrede. Sela.   

Julle wonder seker waar die vandag als vandaan kom, ek sal julle net dit sê, ek was 'n die 'nabye' verlede erg geirreteerd met so iemand en wou dit net vandag uit my sisteem uit kry. Dankie vir die skerm wie geduldig luister soos ek tik en vir julle wie gaan lees en dalk gaan verstaan waar ek vandaan kom.  

Ek hou nie daarvan om geirreteerd te wees nie, dis 'n swakheid van my, ek is so gemaak en so gelaat staan, maar dis nou oor en uit.  

Lekker naweek, en as iets jou blare roer, gee uiting daaraan, raak ontslae van die emosie/oorsaak, die lewe is 'n lied en sing hom hardop!

 

Luv ya all!

 

Iretha

No comments:

Post a Comment