Translate

Friday 21 June 2013

'n Nuwe more


Ek staan inni more op en ek voel soooo in 'n groef of iets, ek doen die gewone dinge, trek my pers rokkie aan, sluip kombuis toe, ketel, koppies, ontbyt v Danie . . . als elke dag dieselfde, bad, post op my blog, bla bla bla, toe besluit ek, more gaan als verander, en ek sien uit daarna. 

Wakker word is wakker word, daai verander mens nie, maar ek verander die alarm se ringtone, hey lalala sing Bok. 

Ek cuddle eers so 'n bietjie agter manlief se blad en staan op, pp moet mens maar op dieselle manier doen, ek los die pers rok en trek 'n rooie aan. (Laat ek net gou die pers rok verduidelik. Ek het op die mark hier so 'n lelike pers rokkie van sagte lap gekoop en die hang in die badkamer aan 'n spyker en dis my "pajamas/kamerjas in een. Ek trek hom elke dag aan as ek opstaan want ek slaap in my natuurlike pajamas)  

Ek maak my hare hoog op my kop vas, jip, lyk sommer langer en jonger, en ek dink dit werk . . . ek voel klaar meer energiek as gewoonlik! 

Ek kry so 'n ligtheid in my stappie en ek maak sommer die koffie ook vandag in die masjien, dis lekker. Ek maak die gordyntjies wyd oop en skuif die venster oop, steek my seus uit en asem lekker diep in . . . eeewww . . . warm lug! Maar dis ok ek bly mos hier waar daar nie winter is nie, nooit nie, ek haal die pan uit ek klits 'n lekker omelet met kaas op, maak vir my ook een, gewoonlik eet ek nie so vroeg nie, dis kwart oor 7.  

Na die nuus en manlief uit is sit ek lekker Afrikaanse musiek aan en ek begin blog!  

Mensig vandag skryf ek skoon vinniger.  

Dit werk! 

Probeer bietjie die dag sommer van vroeg af verander en net klein bietjie anders en julle sal ervaar wat ek vandag gedoen het.  

Ek sit krullers in my hare en poeier my neus vandag want dis lekker om mens te wees!  

Met hare wat wip wip soos ek loop maak ek 'n draai ini tuin. Boontjies en tamaties groei al te mooi. Ek pluk 'n boontjie en eet hom sommer so van die rank af! Kraak vars.  

Ek maak tee ini ketel en vat van die mooi koppies en pierings, die smaak lekkerder as altyd.  

Gryp die dag outjies maak hom joune. Bou daai shield teen die gewone tannekners en sing ini verkeer (ek kan dit nie vandag doen nie want ek het nêrens om heen te gaan nie.  

Fredi Nest sing  - Het jy 'n besem en 'n hoed en 'n kat gekry . . . jy het my getoor . . . jy het my getoor . . .  

Gaan gym bietjie en dryf op die swembad soos 'n kurkprop, die warm son op my gesig met die koel water om my lyf. Ek sê dankie so dryf dryf. Krulle is nou mike tango maar dis ok, ek krul hulle weer. 

Die dag loop mooi, ek organise my hobbie kamer en als lyk so mooi en lekker, ek sal julle nog vertel van my hobbies. Kook kos en wag vir my man met 'n koppie koffie by die deur . . .

 

Lekker nuwe more vir julle!

 

Iretha

No comments:

Post a Comment