Translate

Monday 28 October 2013

Vrede

Ek wil julle vandag van my vrede vertel, ek was mos die naweek by die Soulspace Festival, en ek het nie 'n nuwe uitkyk op die lewe nie, dis net bevestig wie en wat ek is. Die dinge wat hier binne my aangaan is werklik, ek is nie weird nie, ek is ek, ek is spesiaal, soos elke ander God geskape mens. 
Almal van julle is spesiaal. Elkeen met sy eie geskenk, afdruk, gift, noem dit wat jy wil. 

JY IS SPESIAAL! 

JY IS UNIEK! 

JY MOET DIT MET DIE WERELD DEEL ANDERS DEEL DIE WERELD NIKS MET JOU NIE.

Maak jou oop vir die goedheid in jou, straal dit uit, deel dit uit.

Wees wie jy is, nie wat die samelewing jou dwing om te wees nie. 

Dis vrede ouens dis vrede. Dis heelwees, dis menswees. Dis liefde vir als en almal om jou. 

Dis die antwoord om geliefd te wees en om lief te he, onvoorwaardelik in jou hele bestaan. 

.

Love yourself, love others, maak jou liefde uitvloei na die universe en soos 'n ripple in die water sal daai energie en vibrasies terug kom na jou toe. 

Wees kalm, wees vol vrede, as jy nie kan aanvaar waar en wat jy nou is nie en nie gelukkig is nie, maak 'n plan. 

Vrede vir julle op hierdie lieflike dag. 

Iretha

No comments:

Post a Comment