Translate

Sunday 3 November 2013

Wil dit nie 'n naam gee nie . . .

Mense op hierdie aardbol van ons, hulle noem dit die samelewing, ons leef mos almal saam, of ons dit like of nie, so gebore so gemaak. Daar is baie verskille tussen ons, inteendeel ons is nie een dieselfde nie maar samelewing deel ons op in groepe, gee die groepe name, elkeen met 'n lable. (Sommige word geforseer om te wees soos daar op die tydstip in die lewe verwag word om te wees.)

Wat se jou lable? 

Ek dink myne het 'n paar lables maar daar is een wat ek vir myself gegee het, hy lees "EK" want ek is ek, en en ruk die samelewing se lables af, te hel met jou, samelewing, jy sal my nie lable nie, ek sal self. Nie die lelike eie ek lable vir my nie, net die een wat se dis ek die. 

Ek luister so in my eie stilte na die mensdom om my en ek hoor sommige daagliks skel, so negatief so vol frustrasie en agressie. 
Ek hoor die mense met die seer in hulle borskaste, ek sien die selfbeskermende mure van woorde en dade wat hulle om hulle self bou, ek sien hoe blok daai mure ander se handuitsteek uit.
Ek sien die enetjies met die leegtes in hulle lewens, ook veroorsaak deur die lables van die samelewing.
Ek voel daai outjies wie ander se energie uitsuig soos 'n vampier, hulle kan nie hulle eie maak nie.
Ek hoor die moedeloses, hulle dink dis hulle lot en verval in daai groef.
Ek sien selfs die wie vreeslike skuld maak om tog in te kan wees.
Ek sien myself in my wereldjie, ek skryf om my diep en swaar en lekker dinge vry te laat, om te help, dis my motto.
Daar in nog so baie ander en sal heeljaar sit op hulle op te noem. Ek oordeel hulle nie. 

Ek wil net vir elke groepie wie so 'gelabel' is se, ruk af jou lables, wees 'n vry mens. Als wat jy uitstraal het daai 'rippel' efek op jou lewe. 

Daai klip in die poeletjie stil water, hy kring uit om jou en kom terug na jou toe met die energie wat jy uitstraal. Soms spring daar ander klippies in jou poeletjie, en stuur hulle ripples uit oor jou, goeies of slegtes, moenie dat daai slegte rippels joune beinvloed nie, gryp die goeies aan en maak hulle deel van joune. Net jy kan. 

As die samelewing jou label as wat ook al, wees wie jy is, luister na jou binneste, jy sal jou antwoord daar kry. Dra jou jy wees met trots, ons is so geskep, gestuur, noem dit wat jy wil, ons het elkeen 'n doel en 'n taak op hierdie aardbol, wees wat jy moet wees met trots en laat die samelewing hulle martelaars dra, jy hoef nie een te wees nie. 

Ek was onlangs saam met 'n groep mense wie nie bang is om was weidoes gelable te wees nie, net omdat hulle anders as die samelewing is nie, hulle kom nie eens die lable agter nie, so tevrede met hulleself en hulle pad wat hulle stap, so seker van hulle doel en bestemming, dit was amper 'magic'. Ja dis 'magical'. Jy kan 'n prokureur, dokter, muisvaal mense of selfs 'n niks wees, en daai magic vind en leef. Elkeen op sy eie uitmuntend spesiaal. 

Mense word so gou veroordeel oor wat hulle se, wat hulle dra en waar hulle woon, wat hulle ry, en so in die stroom opgeslurpword. Stap weg, tree uit, lig jou kop en wees wie jy moet wees om te doen wat jy moet doen. 

Groei in jou lewe, ons almal is anders om elkeen sy werk te kan verrig, om sy eie groei te groei, moenie toelaat dat die samelewing jou versmoor met oordeel en saamsleep nie. Ontdek jou doel en jou geskenk in jouself, hou op stoei om in te wees. Moenie dat daai 'in' wees jou versmoor nie. Gee skiet, relax en haal diep asem en dink bietjie hieroor. 

Ek gooi 'n vuurhoudjie op daai hoop labels! Ek moet julle net se, dis die dapper enes van ons wie die labels kan verruil vir dalk 'n erger een as wat jy gedra het, mense is wreed, van hulle brandmerk jou uit pure onkunde en of jaloesie, maar ek dra my skild van selfvertroue dig rondom my. 

Ewenaar groete my dapper maters. 

Mwah 


No comments:

Post a Comment