Translate

Monday 18 November 2013

Ek kan vlieg in my drome . . .

Het jy al ooit gedroom jy kan vlieg? Jy kan sulke lekker draaie gooi en voel so in beheer daarvan dat as jy wakker word wil jy dit amper probeer? 
Ek wonder toe wat dit beteken en ek gaan google dit, hier is hy: 

Flying dreams fall under a category of dreams known as lucid dreams. Lucid dreams occur when you become aware that you are dreaming. Many dreamers describe the ability to fly in their dreams as an exhilarating, joyful, and liberating experience.

If you are flying with ease and are enjoying the scene and landscape below, then it suggests that you are on top of a situation. You have risen above something. It may also mean that you have gained a new and different perspective on things. Flying dreams and the ability to control your flight is representative of your own personal sense of power.

Lucid dream, se hulle is: 

A lucid dream is where you are dreaming, but you're aware at the fact that you're dreaming. Once you conclude the fact that you are aware of your dream, you can control anything in it. You can fly, walk on walls, make people appear, bend reality, change the environment, teleport. The possibilities are endless.

Ek gaan slaap sommer weer.

Kyk, ek kan droom, ek kan goed droom waarvoor Fliekmakers my sal betaal, ek kan nuwe patente droom, ek teken en skryf hulle gewoonlik neer maar het nie die kop en skills om dit te maak werk nie. 

So 'n droomery kan jou dag maak of breek. Nou die ander nag droom ek ek gryp iemand wie my irriteer en die verander toe in 'n slag-likkewaan bedryf en my man help my die ding se nek breek en toe kap ek sy kop af met 'n byl! En ek het so goed gevoel oor daai kop af kap sessie ek wonder hoe lekker ek gaan giggel as ek weer daai ene in lewende lywe sien. 

Toe gaan lees ek daaroor en die stukkies wat ek kon saam kry wat my droom beskryf is so:

Eerstens se hulle dit beteken jaloesie, 
Tweedens dat die gestoei en die kopafkap ek nou in beheer is van die situasie en dit onder die knie het,
Derdens, die hulp van my man om die nek te breek beteken die sterkte van ons huwelik,
Vierdens, die kop af kap en in 2 stukke los, beteken die vyhand is vir altyd verslaan, 
Vyfdens, die persoon wie in die slang/likkewaan verander het is 'n swak oponent. 

Sien dis nie so bad nie, ek gaan google liewer voor ek sit en tob oor my drome. 

So terwyl ek nog die vlieg gevoel in my lyf het, groet ek vir vandag.

As jy vlieg, vlieg lekker ;-)

Iretha

No comments:

Post a Comment