Translate

Tuesday 22 October 2013

Nog 'n skaam onderwerp

Ouderdom jou blxm, net soos ek loop en brag ek het die hot flashes gewen dan kom slaat jy jou pote weer hier in my lewe in. Ek sit hier en die sweet maak paadjies oor my gesig, makeup maak wit strepies. Dis nou weer amper 'n week dat dit so aangaan, en niemand vertel ooit vir jou van die bollie nie. 
Ek vertel julle vandag van die aalkige ding wat hulle hot flashes noem, dis bad ek se jou bad. 
Ek het dit erg gehad, so paar maande terug en toe gaan ek maar vir die natuurlike dinge, en dit werk en ek kry nog natuurlike pille en dit werk en ek is weer mens en ek vergeet skoon van die nagte se wakker le en sweet en oop gooi en toemaak want nous ek koud en nat en dan net 20 min later is dit weer sulke tyd en so het dit gegaan vir maande tot ek mos die Google ding gedoen het en ek bly ini bos en daars nie dokters nie maar daars plante en toe vat ek dit en dit werk en ek is happy en brag ek is beter. So jinx ek myself toe, ek dink. 
Nou sit ek en skryf op die lughawe en ek dink ek lyk pretty verdag so natgesweet. 
Nou niemand vertel julle van die dinge nie, val seker ook onder skaam onderwerpe.
My suster wie verstaan waardeur ek gaan se vir my sy weet nou hoekom skei mense na 30 jaar, en ek verstaan die weird mense met 2 beddens in die kamer, dis die vrou wie sonder dat sy wil so verander dat sy haarself nie ken nie. Jy sweet en raak befoeterd en skel soos 'n matroos op als en oor als en die irritasie is 'n vretende ding aan jou menswees en jy wil nie so wees nie maar is. 
In die nag as jy so agter manlief se blad inkruip en daai hitte kom, dan rol jy weg en hy draai om en sit sy arm om jou en jy se, ek kry warm en rol nog verder weg, en 10 min later rol jy maar weer met jou nat lyf terug om sy hitte te soek wat jou nou net laat wegrol het en hy mind nie die nat lyf nie, vat maar weer jou arm en trek dit oor hom net sodat jy nadat jy nounet aan die slaap geraak het weer wakker kan word van die hitte en weer van voor af weg rol, so om rol en terug rol die hele dem nag en later bly jy maar daar waar jy le want jy weet hy moet werk in die oggend en slaap is min.
Dan kom jy op daai stadium dat jy, en dis waar ek laas was, le en huil in die nag, want jy wil nie so wees nie, en die hitte tap al jou kraggies uit en die min slaap maak jou dood moeg in die dag. 
Nou sit ek hier en my sus se nou die dag vir my, soms wonder sy wat is die ergste, om pille te drink en weer kanker te kry of om met die hot flashes saam te leef. Nee sy is nie gek nie, sy het dit al vir 7 jaar. Ek sal dit nie vir so lank kan handle nie, so ek gaan maar die week 'n afspraak by die dr maak en gaan, so wil ek nie leef nie. 
Ek werk nie eens nie, en dis te erg vir my, wat as ek moes opdres en nog werk toe ook, die sweet maak dat jy nie eens jou hare kan droog blaas nie, nie make up kan aankry nie want die smelt af. 
Aircon op 18 en fans help nie, dit kook van binne af. 
Ek se vir julle daar moet iets soos 'n skool wees waar mens kan leer van die dinge, en wat werk en wat nie. En die man kan laat verstaan, gelukkig is myne baie lief vir my met die hitte in my lyf en al, ek dink hy raak net so moedeloos soos ek. 
As jy vrou is en verstaan, dankie, as jy nog nie daar is nie, voorspoed. 
Ek het raad gehad maar nou is myne op, ek begin voor.
Karoo bossie tee, katjiedrieblaar en kankerbossie, werk nie meer nie, die reenwoud se boom werk nie meer nie, die pilletjies van Dischem werk nie meer nie, die soja werk nie meer nie, sal julle van nuwe raad laat weet as ek kry. 

Natgesweet van die anderkant van die ewenaar af, oppad na julle kant toe groet ek. Hoop die 6 ure vlug wat oor 2 ure begin is rustig en gemaklik.

Iretha 

No comments:

Post a Comment