Translate

Wednesday 2 October 2013

Ek noem hulle klingel . . .



Ek het vanmore hierdie vir jou my suster gemaak . . .

Die silver ketting simboliseer ons verhouding, inmekaar geweef, 
Die hakkie die tyd wat ons saam is en nie saam kan wees nie, 
Die los en vas tye . . .
Die I am bautiful, om jou te herinner hoe mooi jy vir my is,
Die rooi klokkie my liefde bir jou, 
Die hartjie se Goodness, dit spreek vanself, 
Jy doen so baie vir my en vir ander,
Die goue klokkie, ons rykdom, om susters te kan wees, 
Peace, vrede vir jou, in jou hart en in jou lewe,
Die silver klokkies die son die maan en die sterre wat ek vir jou gee, 
Die blou klokkie, die see waar ons vandaan kom en die blou lug daarbo, 
Faith vir die geloof wat jy in my het, 
Dankie daarvoor, 
Die pers klokkie om te se, ons deel die selfe hartseer en verliese, 
Die naaldekoker om jou vreiheid te gee om jouself te wees, 
Die handjie se hand made deur my vir jou, 
Die groen klokkie om jou te herinner om jou voete vas op die grond te hou. 
Die geklingel, om jou aan my te herinner met elke beweging wat jy maak.

Lief vir jou. 

Jou suster aan die anderkant van die ewenaar. 

Mwah 

No comments:

Post a Comment