Translate

Thursday 24 October 2013

Vakansie

Hoe se mens jy gaan op vakansie as jy in my skoene is? Die bitterbekke sal se, jy's altyd met vakansie - dis waar. So kom ons noem dit maar kuier by die huis.

Ek verlang my man maar ek maak maar die beste daarvan en dis hoe die eerste dag verloop het.

Ek het 8 uur opgestaan, koffie gemaak, en die box vrieskas se deksel het op my hand geval, ek huil toe sommer van die eina. Ek gaan nie verduidelik hoe dit en die koffie maak inmekaar pas nie, dis dom geit, lol.
Was gou my wasgoedjies, die masjien doen dit mos. Stort gou want my hand brand in die water, maak bed op en blaas my hare.
Haal die wasgoed uit en hang hulle op.
Ek en die honne sit toe af dorp se kant toe. Hulle gaan kuier by Bea en Jackie en ek en Rosie druk mekaar en sy sssssssss deur die tande toe sy my hand sien.
Happie Mall hier kom ek, ek rapporteer daar by die Wimpy vir my gunsteling ontbyt, hasbrown burger sonder die bun en cuppocino met room in 'n groot wit koppie. Heerlik!!! My vriendin Angie kom sit by my en ons klets land en sand. Angie is een van die waiters. So what? Sy is so sweet.
Toe storm en die winkels, Woolies, Truworths, Foschini, Milady's. En ek is gedaan maar het nog krag v Mr Price home. Sakke vol skoene en klere en mooigoed is die shop lus bevredig en ek kom huistoe. Dis aanpas tyd, kyk, ek verpes aanpaskamers! Maak nie saak hoe grand nie, die beligting suck en ek koop dan niks nie. So ek pas by die huis, lekker speel mix en match en dit vat toe ook sommer 'n hele uur die gepassery en als, maar als pas en ek voel baie goed, dis nie sommer elke dag dat ek so 'n dag het, ek smile van oor tot oor.
Toe is dit als weer in die sak prop om v Minette te gaan wys en die brakkies op te laai.
Ons drink tee, speel met Mienke en eet yogurt. Toe is ek en die honne oppad na my sus toe, ek moet gaan groet en gou als vir die naweek bespreek. Ons gaan lekker saam weg die naweek.
Dis nou waar die vakansie inkom. Al is dit net 'n naweek, ons doen dit gereeld. Soms gaan die manne saam soms nie.

Ons gaan na ons hummmmm konsert toe, lol. Kloofzight Soulplace Weekend! Kannie wag nie.

More middag vat ons die pad en kom Sondag terug, julle sal terugvoering kry.

So hou 'n vrou op vakansie, vakansie.

Dankie my lief vir die sponsor, love you lotz.

Groetnis van die onderkant af.

Iretha




No comments:

Post a Comment