Translate

Monday 21 October 2013

Ek travel bietjie

Ja dit het weer tyd geword om more daai vliegmasjien te klim.

Ek kan se ek gaan huistoe maar huis is nie 'n huis nie huis is 'n gevoel. In engels se hulle "home is not a house, it's a feeling.
My huis is waar my hart is en my hart is op 2 plekke, so ek gaan na die ander helfte aan die onderkant van die ewenaar. 
Ek vat 'n breek om te gaan deel in vreugdes en lekker kuiers, dan is dit weer 'n lang tyd voor ek weer so maak, eers in Januarie as dit die wil is. 

Na 'n paar goedjies in die tasse gegooi is vertrek ons 1 uur hier, Lagos toe en dan vlieg ek more aand. Dis 'n lang moordende vlug, maar wat kan ons doen? Tot iemand 'n beter vinniger manier van travel uitdink is dit hoe ons dit doen. 

Ek vlieg alleen, hopenlik kom Danie die 1 ste November af, gaan hom nou weer verlang. Dis mos die ou kringlopie wat julle al net so goed soos ek ken. Die hier die daar en die oor en weer verlang. Maar dis my keuse en ek is nog dol gelukkig hier. Net 3 weke. Dan ruil ons die gevoelens weer om . . . 

So as ek stil is, weet ek is nie werklik stil nie, net besig :-) 

Die naweek gaan ek en Marie bietjie hummmmm konsert toe, Soulspace naweek, kannie wag nie, ek is so opgewonde. Weet nie mooi wat om te verwag nie maar ons gaan dit geniet. Ek en my suster breek so nou en dan weg vir 'n naweek en dan is dit kuier, wyn drink en baie geselsies om in te haal. 

So tot julle weer van my hoor, mooi loop.

Van die anderkant tot die anderkant groete.

Iretha

No comments:

Post a Comment