Translate

Wednesday 4 September 2013

Uit die bos uit

Soos ek belowe het skryf ek hier uit die bos uit, ons hou lekker vakansie en die weer is lekker warm.

Baie dink tyd bestaan nie eintlik nie, ons kuier en gamedrive en braai en slaap te lekker. 

Olifante is skaars, hulle net een keer gesien, renosters is volop en die res is maar die rooibokkies, koedoes, kameelperde en die gewone goete op 'n game lodge. 

Dis vreeslik droog die jaar, in die 8 jaar wat ons hiernatoe kom, en soms was dit net ek, is dit die droogste wat ek dit al ooit gesien het, die damme is byna leeg! Die diere is maer en als is stowwerig. En ek dink by myself, so was ons winter ook, droog en vaal en stowwerig, als wag die reen af, die veld mens en dier, en ek hoop dit gaan sommer gou kom en ons almal se lewens vol groen uitloopsels kom maak.

Ons het afgeskop met ons 14 maande oue kleindogter hier saam met ons en sy het die diere en die voeltjies wat oupa so voer baie geniet. Selfs 'n mak koedoe gevoer. Sondag is hulle huistoe en net ek en oupa het agtergebly.

Die tyd het so gevlieg dat ek dink volgende jaar moet ons vir langer kom, 'n week is te min. 

Ons moet more terug Johannesburg toe vir 'n afspraak en Danie moet kantoor toe Vrydag, dan is dit net tot Maandag dan klim ons weer daai vliegmasjien na die anderkant toe. Ja so op ons huweliksherdenking, sal dit hoog bo ini lug vier! En op my verjaardag kom ek by my ver huis aan, sal maar 'n vuurtjie daar moet gaan maak. 

Dan sal ek weer gereeld op my pos wees en gesels. Gauteng se gejaag en ons bulte wat ons moes oor het my skaars gemaak. Darm het ek my notas om op terug te val, notas maak ek mos maar altyd. Net soms voel ek daar is 'n screen voor my dink . . . lood aan my voete . . . 

My beker loop weer vol, die bos is salf, die natuur my gemeente, die vars lug my drug, die geluide my musiek, ek dans op die maat van die lewe . . . 

Soetwees tot volgende keer. 

Iretha

No comments:

Post a Comment