Translate

Friday 20 September 2013

Lekker dag ini Lagos

Dis Vrydag, die verkeer is erger as wat julle kan imagine! Maar ons is nie bang nie en ons slaan die strate na 'n lekker koppie koffie. 

Ons gaan draai daar by Bar Beach, en sien hoe hulle die see droog le om nog te bou! Dis interrissant.

Eers die kuns gallery by die Eko Hotel, whaau, scary stuff. Wens ek kom fotos neem! Die kunstenaar reken sy is 'n alien, en ja, dis scary stuff. Snaakse kopdoeke goete sonner gesigte, spookagtig, en dan die demon agtige engele, verslete klere aan en yakkie. Seker baie goeie kuns maar ek het sommer die creeps gekry. 

Ons soek aand drag vir Mariaan en ons stop by 'n paar plekkies wat soos in max 10 stukkies klere oppie rak het maar dit werk nie. Soms verdwyn sy agter 'n gordyn vir pas sonder sukses. Dan ry ons weer en stop en explore. Die geluk draai en ons ontdek hierdie wonderlike winkel, ek se julle, boutique se alie, dis beter. Sy klim in die aanpas kamer en ek pass aan ;-) 

Ons lag lekker maar kry baie nice goed. Hulle het tot my nommers! 

Ons is daar uit met baie mooi uitrustings teen 'n baie billike prys. Whaau! Ek adverteer vandag. 

Die diens was puik en mense vriendelik en behulpsaam, het nie geskroom om die poppe uit te trek sodat Mariaan kan aanpas nie. 


Na lekker shop en rondloop is ek uiteindelik weer by die hotel en moet nou nou weer regmaak vir vannaand se uitgaan. Dit hou nooit op in die plek nie . . . 

Mojito prentjie kom maak hom tuis in my kop ;-) 

More weer huistoe, Ilesa toe . . . rustig . . . Lagos sien my eers weer volgende maand, dis nou genoeg vir 'n rukkie. 

Naweek groete mensies, mwah. 

No comments:

Post a Comment