Translate

Thursday 12 September 2013

Wat kom eerste in die teekoppie?

Melk of die tee? 

Melk se die wat weet. En as die tee nie sterk genoeg is nie sit jy met 'n koppie wit waterige tee wat jy maar maak of jy like en dit af wurg . . . 

Nou hoekom sal ek dit doen? Ek lig die pot se deksel en ek loer hom so en ek steek die lepel in en werk daai sakkie tot hy reg lyk dan skink ek hom ewe soos 'n pro en drup drup die melk in tot ek hom like en dan sip ek hom slukkie vir slukkie want dis mos hoe ek van my tee hou. 

Ja ek het al hoeveel keer die afgewaterde ding gedoen, en klaar gesluk oor ek maar moes, toe dink ek dis mos maar hoe dit is. En ek hoef mos nou nie. Nou maak ek soos ek wil en ek drink lekker want dis hoe ek daarvan hou. 

En ek draai 'n tee drink ritueel om en ek maak hom 'n lewens les. 

Ek roer dit wat ek kan in die lewe tot ek dit like, die ander moet ek maar sluk. 

Ons kan nie als reg roer nie maar ons kan leer en slim word en aanvaar. As daai eerste koppie waterig was gaan die 2 de lekker sterk wees want daai sakkie was mos nou langer in die warm water. Dit is dieselfde met geduld, as ek bietjie gewag het sou daai eerste koppie nie so waterig gewees het nie. 

Die vrouens van Afrika glo moes hoeka hulle krag is soos 'n tee sakkie, hoe langer jy hom in die warm water los hoe sterker word hy. 

Ek dink by . . . het jy al sterk koue tee probeer drink? Dis frank en bitter. 

Girls, moenie te lank in die warm water bly nie, te veel van daai gaan jou ook bitter maak. Klim uit, vat die vergewe en die geduld en die liefde by die hand en lig jouself daaruit voor jy bitter en donker word. 

Kyk nou wat maak ek nou weer met die tee drink oppi stoep vandag. Ek leer myself van geduld, van ingryp en van bitterheid en vergewe en liefde. Soms kan ons onself die warm water spaar.

Gaan maak jou tee en dink aan my aan die anderkant van die ewenaar. 

Druk maar 'n koekie in as jy wil.

Drink uit die piering ook as jy wil ;-) 

Iretha 

No comments:

Post a Comment