Translate

Thursday 19 September 2013

Positive thinking?

Onder 'n dakkie voor die restaurant in Lagos, maak ek my vanmore tuis, koffie with mielk, Italien frittata oppad, genarator raas dat my ore wapper. Maar ek is rustig. Dis bedompig.




Good mornin Ma, how was your trip? How was your night? Hope you enjoy your stay. Elkeen wie verbykom se groet. You are welcome. 

Ek sukkel om die klam bruin suiker uit die pakkie te kry, dis taai.

Vanmore gaan ek saam met Mariaan nuwe plekke verken. Ek sal julle later vertel hoe dit gegaan het. 

Gisteraand was ons 'n paar Suidafrikaners bymekaar, ons het lekker geklets en wyn gedrink. 

Ek noem so terloops dat ek groot veranderinge in Lagos opmerk en dat dit skooner is, een van ons mede Suidafrikaners, African dame, vryf my liefderyk oor my rug en se vir my, My dear, this is pure positive thinking, you conception of clean are a bit confused, it is still the same, you just got used to it! Ons almal lag dat ons le. Dalk is sy reg. Hulle se almal hulle ruik nie meer vir Lagos nie, ek doen nog. Veral vanmore, dis soos ou drein, daar waar die kombuis se vetterige water uitloop. Ken jy daai reuk? 

Mens kan aanpas, enige omstandighede, enige plek, as jy wil. Ek wil. So positive thinking bring my ver, ek dink nie ek is deurmekaar of confused nie, dis 'n keuse en ja dalk is dit pure positive thinking wat my bring waar ek is, julle kan self besluit. 

Ons is aan die kus, by die see, en as jy dit nie weet nie, en jouself nie herinner nie, sal jy dit skoon vergeet. Ek sien en voel dit aan my hare. Nataniel se storie oor tjoinggg daar spring nog 'n krul kom by my op . . . 

Nou ja, so met die generator se lawaai, groet ek julle met 'n misconception of clean, ek gaan nou nou mooi kyk as ons ry, ek is seker ek is reg. 

Ewenaar groete.

Iretha


No comments:

Post a Comment