Translate

Tuesday 30 September 2014

Lig daai spirit

Het jy al agtergekom hoe jy suur mense met jou stemtoon kan draai?

Ek bel vanmore 'n redelike trae ou met so-'n-trae-manier -van-praaaat, en ek sê vir hom, good morning, how are you this morning, met my beste opgewekste stemmetjie en hy trek weg en babbel vrolik voort.

Die ander dag praat ek met so 'n teemirige tannie wie vreeslik staaadig praat en toe ek weer bel sê ek vir haar, môre môre tannie, wat 'n lieflike dag! En wraggies, nog stadig maar met baie meer spoed kom die, Hi, Iretha, ja dit is nogal 'n lieflike dag. Whaau! 

So my vrolikheid is aansteeklik oor die foon, vandag moet ek dorp toe en gaan dit oral probeer! Ek gaan 'n paar mense op vrolik vandag. 

Kom ons almal doen dit en lig bietjie hierdie Dinsdag se spirit.

Ek moet sê dit lig nogal my bedrukte wag-nogsteeds-vir-my-paspoort spirit ook.

Mag julle almal 'n uitmuntende daggie hê!

Mwah

Iretha

No comments:

Post a Comment